PUEBRU LLIONES CUMO SUBXECTU POLÍTICU Y IDENTITARIU

El puebru llionés cumo subxectu políticu dende un puntu de vista históricu, cultural y social comprende las actuales provincias de Salamanca, Zamora y Llión, y aquellos territorios que polos sous llazos históricos y culturales quieran participar nun futuru proxectu políticu.

Asinamesmo, cremos na plena soberanía del puebru llionés y de tódolos puebros que conforman la realidá plural d’Europa y el mundu; y no sou dereitu a decidir democráticamente la sua propia forma de gobiernu, llevando a cabu llibremente’l sou desarrollu económicu, social y cultural; ensin inxerencias esternas de nenguna crase.

Cualquier decisión de constituinos cumo entidá xurídico-política vendrá de la llibre determinación de los llioneses, ensin escluir la otorgada a traviés de las instituciones que nos representan n’igualdá de condiciones con outros puebros del estáu, siendo inclusivos pero almitiendo que’l puebru llionés cumo subxectu políticu puede constituise dende l’aceptación de numás una parte ou partes, d’aquellos qu’asina lo quieran.

Los llioneses tenemos que nos articular colectivamente pa espresanos cumo puebru de xeitu abiertu, democráticu y acordáu no senu la sociedá civil: Internamente, pola afirmación de los nuesos rasgos identitarios y, esternamente, proxectando esta espresión en dalgún modelu d'integración político-territorial dientro l'estáu y no marcu européu.

La defensa y difusión de los valores autóctonos llioneses serán siempre una de las bases sobre las que se finque’l nuesu proxectu, por ser el conxuntu d’aspectos que nos dan forma cumo puebru. Nesti sen, no puebru llionés conviven tres idiomas: llionés, castellanu y gallegu, debiendo ser trataos con plena igualdá y tener grau d’oficialidá nos llugares au son falaos. El nuesu compromisu será firme acordias a la defensa de los dereitos de los sous falantes.

El pueblo leonés como sujeto político desde un punto de vista histórico, cultural y social comprende las actuales provincias de Salamanca, Zamora y León y aquellos territorios que por lazos históricos y culturales quieran participar en un futuro proyecto político.

Así mismo, creemos en la plena soberanía del pueblo leonés y de todos los pueblos que conforman la realidad plural de Europa y el mundo; y en su derecho a decidir democráticamente su propia forma de gobierno, llevando a cabo libremente su desarrollo económico, social y cultural; sin injerencias externas de ninguna clase.

Cualquier decisión de constituirnos como entidad jurídico-política vendrá de la libre determinación de los leoneses, sin excluir la otorgada a través de las instituciones que nos representan en igualdad de condiciones con otros pueblos del estado, siendo inclusivos pero admitiendo que el pueblo leonés como sujeto político puede constituirse desde la aceptación de solo una parte o partes, de aquellos que así lo quieran.

Los leoneses tenemos que articularnos colectivamente para expresarnos como pueblo de manera abierta, democrática y consensuada en el seno de la sociedad civil: Internamente, por la afirmación de nuestros rasgos identitarios, y externamente, proyectando esta expresión en algún modelo de integración político-territorial dentro del estado y en el marco europeo.

La defensa y difusión de los valores autóctonos leoneses serán siempre una de las bases sobre las que asiente nuestro proyecto, por ser el conjunto de aspectos que nos dan forma como pueblo .En este sentido, en el pueblo leonés conviven tres idiomas: leonés, castellano y gallego, debiendo ser tratados con plena igualdad y tener grado de oficialidad en los lugares donde son hablados. Nuestro compromiso será firme en relación a la defensa de los derechos de sus hablantes.

O pobo leonés como suxeito político dende un punto de vista histórico comprende as actuais provincias de Salamanca, Zamora e León e aqueloutros territorios que por ligazóns históricos e culturais queiran participar nun futuro proxecto político.

Así mesmo, cremos na plena soberanía do pobo leonés e de todos os pobos que conforman a realidade plural de Europa e o mundo; e no sou dereito a decidir democráticamente a súa propia forma de goberno, levando a cabo libremente o seu desenvolvemento económico, social e cultural; sen inxerencias externas de ningunha clase.

Calquera decisión de constituirnos como entidade xurídico-política virá da libre determinación dos leoneses, sen excluír a otorgada a través das institucións que nos representan en igualdade de condicións con outros pobos do estado, sendo inclusivos pero admitindo que o pobo leonés como suxeito político pódese constituír dende a aceptación de só unha parte ou partes, de aqueles que así o queiran.

Os leoneses temos que articularnos colectivamente para expresarnos como pobo de maneira aberta, democrática e acordada no seno da sociedade civil: Internamente, pola afirmación dos nosos rasgos identitarios e, externamente, proxectando esta expresión en algún modelo de integración político-territorial dentro do estado e no marco europeo.

A defensa e difusión dos valores autóctonos leoneses serán sempre unha das bases sobre as que finque o noso proxecto, por ser o conxunto de aspectos que nos dan forma como pobo. Neste sentido, no pobo leonés conviven tres idiomas: leonés, castelán e galego, debendo ser tratados con plena igualdade e ter grado de oficialidade nos lugares onde son falados. O noso compromiso será firme en relación á defensa dos dereitos dos seus falantes.

FACEBOOK