2u Día de Resistencia de la Esquierda Llionesa

16/04/2018

En chegando’l 23 d’abril, Día de la Comunidá Autonoma de Castiella y Llión, caracterizáu por celebrar la lexitimación d’un constructu politicu basáu, entre outras calamidades, na negación de los dereitos soberanos del nuesu puebru, políticas feitas de costiella al mesmu, escuros procesos de acumulación capitalista, intereses privaos y segundas intenciones; la Esquierda Llionesa vuelve a celebrar el sou Día de Resistencia col afán de volver a fincar el sou compromisu de lluita y militancia escontra esta doliosa realidá.

La nuesa xornada de resistencia tendrá llugar el domingu, 22 d’abril de 2018 y escomencipiará a las 12 del mediudía con una concentración nún de los llugares más simbólicos de la resistencia llionesa: La Praza’l Granu, pa dar pasu a un pasacalles pol cascu antiguu de la ciudá de Llión faciendo partícipe a la ciudadanía de las nuesa reivindicación.

Ya de tarde, a las 18,00 h. empezará la nuesa Fiesta de Resistencia qu’esti añu tendrá llugar na tabierna llionesa El Cuervo (C/ Sal 6). A lo llargo de la mesma los asistentes podrán esfrutar d’una Jam Session Folk na que cualisquier asistente podrá intervenir con música, baille ou lecturas poéticas reivindicativas y durante la cuala, tamién expondremos las meyores fotografías que baixo’l hastag #ResistenciaLlionesa foron publicadas en redes sociales nos últimos días.

A las 20:00 intervendrá’l grupu El Último Tornillo con un conciertu y pa cabu, tendremos pinchada y xoldra que durará hasta echar el piechu.

¡Estáis todas convidadas a esta respuesta de sonrisas, allegría y compromisu a la opresión que dende cuantayá sufrimos tódalas llionesas baixo esta artificial comunidá autónoma y l’estáu que la instrumentaliza! La xornada del pasáu añu foi un éxitu dafeitu, ¡Nun vos perder ésta! 😉

FACEBOOK